About The Author
-

Leave a Reply

28 Comments

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Leave a Reply

28 Comments on "Top 5: Future Songs"

Notify of
avatar
Sort by:   newest | oldest | most voted
Erik Low
Guest

My Top 5 Future Tracks: 1) Thought It Was A Drought 2) Where Ya At 3) Karate Chop Remix with Wayne 4) Sh!t 5) Aww Man [Btw, I actually loved Wayne's remix to Sh!t, because his flow was faster than usual.] Tony Montana and Wala Magic were my favorites from True Story.

#LinkPlug
Guest

Codeine crazy sooooo underrated

Ahmed Ali
Guest

really good list like future but not all his stuff

P A I N music
Guest
5. Lay Up – Future (beast mode) (he says the word regular million times but he STILL sounds good and the hook is FIRE)4. Kno The Meaning – Future (ds2) (Future talks about the time when DJ Esco was locked up and the beat is insane)3. Jersey – Future (WATTBA) (when i hear it i feel like i can do whatever i want, and as always the beat is sick)2. Live From The Gutter – Future; Drake (WATTBA) (the beat is fire and Future went hard(pause) on this Track)1. Stick Talk – Future (ds2) (from all the beats this one… Read more »
Young AAmez
Guest

Cool list man. I'm not a big fan of Future, but he's alright. His older stuff was better in my opinion. Here's my list… no special order.

5. Neva End
4. Astronaut Chick
3. Karate Chop
2. Turn On The Lights
1. How It Was

Bonus : Jumpman ft Drake

Game glitches 4 you
Guest

shut up and get to it damn

Numb Finger
Guest

This guy is a dumb fuck that's speaking garbage dumbass foo

Numb Finger
Guest

This guy is a retarded ass foo

Dominic Mendez
Guest

Nigga you like all the popular shit smh needa get into the 56 nights mixtape and purple reign and shit that's all good shit.

sayian power300
Guest

wtf he didn't play any music the fuck

Deborah Ragland
Guest

talk to much

Nizm0350z
Guest

damn bro you are whiter than some of my white friends lol

Ben Chxrry
Guest

Great video man

Aaron Pysher
Guest

5. Seven Rings
4. Scholarships
3. Trap Niggas
2. Never Gon Lose
1. Gangland

Mark Saucedo
Guest

Listen to his song Codeine Crazy it's my #1 song from him. Nice video though I subscribed

Elena Lynn
Guest

I was just jamming to march madness by future 🔥🔥🔥🔥🔥

W!nT3r WoLf
Guest

dude you talk too much -_-

Troy Shaw
Guest

I'm not the biggest future fan but mines is

1.after that ft Lil Wayne
2.purple reign
3.i won
4.karate chop remix with Lil Wayne
5.honest

ASVP Bobby
Guest

must of not herd percocet and strip joint on that ds2

Kane Will
Guest

so Much views 😊

Atomic Bomb
Guest

5. A Tie Between Fuck up Some Commas, Real Sister, & Trap Niggas

4. Where Ya At

3. Wicked

2. My Savages

1. March Madness

Michael Hurdle Production Studio
Guest

True

Kevin Durant
Guest

u made me laugh

Brian Vaughn
Guest

where ya at in ds2 is nice

Ben zola
Guest

Shut you bitch ass, motherfucker!

Jonny Daggett
Guest

future is the shittiest rapper ever

David Jones
Guest

I pressed dislike as soon as he said DS2 is trash

Adeeb Yacoub
Guest

BRO DS2 has so many popping songs. Colossal is good

wpDiscuz